main_banner

שאלות נפוצות

  • Boxit - שירות יעיל ונוח המאפשר לך לאסוף ולהחזיר את המשלוח, שהזמנת מאתרי קניות בארץ, באמצעות לוקרים אלקטרוניים וחנויות המשמשות מאות נקודות שירות, הפרוסות בכל רחבי הארץ, לבחירתך מהן.  
  • עלות השירות מופיעה באתרי הקניות ומשתנה מאתר לאתר, זאת בהתאם לשיקולים של אתר הקניות כגון: גובה סל הקניות, כמויות המשלוחים, הטבות, מבצעים וכד'...
  • בוודאי! אנו פועלים לפי תקנים בינלאומיים ומקפידים על הפרטיות – כפי שניתן לקרוא בהרחבה בתקנון הפרטיות, המופיע באתר.
  • באתרי הקניות, אשר עובדים עם שירות Boxit . בסיום ביצוע הרכישה - יש לבחור באופציית שילוח Boxit נתקלתם באתר שאין אופציית שילוח עם Boxit  והייתם שמחים שכן תהיה?! נשמח שתפנו אלינו או ישירות לאתר הקניות.  
  • כן. ל- Boxit יש שירות נוסף המכונה "Boxit עד הבית" - שירות שליחויות עד לכתובת הלקוח. לתשומת הלב,  לא בכל אתרי הקניות השירות הזה פתוח - יש לוודא שבאתר הקניות ממנו מתבצעת ההזמנה ניתנת האופציה הזו לבחירה.
  • יום הגעת המשלוח לנקודת השירות תלוי במס' גורמים ביניהם תנאי האספקה של אתר הקניות ממנו בוצעה הרכישה. לתאום יום ספציפי עדיף לפנות לאתר הקניות ואנו נשתף פעולה בהתאם.
  • מדובר בשירות מהיר ונוח, כאשר עם הפצת המשלוח לנקודת השירות שבחרת; תתקבל הודעת עדכון למכשיר הנייד, לאיסוף החבילה. לקבלת מידע מדויק על פרק הזמן, יש לראות את תנאי אספקת המשלוח המופיעים באתר הקניות, ממנו מעוניינים לבצע את הרכישה. יש לקחת בחשבון שהתנאים מתייחסים לפרק הזמן המקסימלי ולרוב זמן האספקה קצר יותר.
  • עם הפצת המשלוח לנקודת השירות שבחרת, אנו ב- Boxit נשלח לך הודעה עם פרטי המשלוח, כולל תזכורת של מיקום נקודת השירות וקוד אישי - אותו יש להקיש במסך הלוקר האלקטרוני או לחלופין לגשת לחנות ולמסור אותו לנציג המטפל.  
  • עם הגעת המשלוח לנקודת השרות נעדכן אתכם בהודעה על זמני האיסוף.
  • במקרים כאלו ניתן להתקשר לשירות הלקוחות בטלפון המוצג בנקודת השירות או לבקש מהנציג בחנות *כמובן שתמיד ניתן להיכנס לאתר ולפנות אלינו באמצעות טופס ייעודי אשר נמצא בקטגוריית שירות הלקוחות ואנו נדאג לטפל בכל פנייה בהתאם לסוגה.
  • כמובן. בעת קבלת הקוד האישי במסרון, ניתנת לך האפשרות להעבירו לכל אדם אשר ייעדת לאסוף עבורך את החבילה.
  • רצוי למלא בקשה להארכת תוקף איסוף החבילה בטופס הפניות, אשר נמצא בלשונית "שירות לקוחות" באתר, או להתקשר אלינו ואנו נעשה כל שביכולתנו להאריך לך את תוקף שהות החבילה בהתאם.
  • בוודאי! ניתן לבצע החזרה מכל נקודות השירות שלנו מאתרי הקניות ששירות ההחזרות פתוח ומאפשר לבצע עם Boxit. הנפקת תעודת החזרה מתבצעת דרך אתר הקניות ממנו בוצעה הרכישה. את תעודת ההחזרה שתתקבל יש להדביק מצידה החיצוני של החבילה. לאחר מכן, יש לגשת לנקודת השירות שנבחרה; בחנות מוסרים לנציג ומעדכנים שמדובר בהחזרת חבילה בלוקר יש להקליד את מספר הברקוד המופיע בתעודת ההחזרה, או לסרוק אותו בסורק הממוקם בתחתית הלוקר (בעמודת המסך). מכניסים את החבילה לתא שנפתח וממשיכים לפי ההוראות שיוצגו במסך הלוקר.