• האזור האישי
    • Box2Box
  • הרשמה
    • Box2Box
  • אודות
  • השרותים שלנו
    • Boxit eCommerce
  • נקודות שירות
  • שירות לקוחות
  • מעקב משלוחים
  • שאלות נפוצות

התחברות

box2box logo1 - בוקס2 בוקס לוגו1

שכחתי סיסמא

תנאי שימוש

  • האזור האישי
    • Box2Box
  • הרשמה
    • Box2Box

הסכם תנאי שימוש בשירותי Boxit

 

לשם נוחות הקריאה, תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר, אך מתייחסים לגברים ולנשים כאחד.  

מקום בו נכתבו הדברים בלשון רבים, הכוונה גם ללשון רבים וכן להיפך.

אנא קרא את תנאי שימוש אלו בקפידה.

על ידי שימוש בשירותי אתר אינטרנט זה, הינך מאשר כי אתה כפוף לתנאי שימוש אלו וכל התנאים הנכללים, כמשתמע.

היה ואינך מסכים עם תנאים אלו, אנא הימנע משימוש באתר ובשירותיו.

כללי

("החברה") משמע חברת בוקסאיט הפצה מתקדמת בע"מ המוכרת במדיה כ- Boxit , תספק לך את השירותים המתוארים באופן כללי באתר האינטרנט של החברה (להלן: "האתר") בכתובת  www.boxit.co.il

במסגרתם תוכל לקבל/למסור את המשלוחים שלך ב- ("נקודות  השירות"), דהיינו, באחת התיבות הממוחשבות של החברה ("הלוקרים") או באמצעות החנויות שהחברה עובדת עמן ("החנויות")  באמצעות שימוש בסיסמה אישית ("השירות"), וזאת בתמורה לדמי שירות, שישולמו על ידך לחברה ("דמי השירות")  

 

  1. עם קבלת השירות הנך מסכים לחובות החלות עליך כמשתמש בשירות מכוח תנאי השימוש המוגדרים בהסכם זה.
  2. הסכם זה יהיה כפוף לדיני מדינת ישראל.
  3. תיקון חד-צדדי של תנאי השימוש על-ידי הודעה אליך  –

 

  • "החברה" שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או לתקן את תנאי השימוש המופיעים באתר ו/או כל מדיניות והנחיות של האתר, בכל זמן ובשיקול דעתה הבלעדי.

 

"החברה" מתחייבת להודיע לך כאשר תנאי השימוש השתנו באמצעות  הדואר האלקטרוני או על ידי פרסום התנאים החדשים/המתוקנים באתר ופרסום אודות שינויים אלו באתר.

 

  • כל שינוי או תיקון ייכנס  לתוקף מיד בפרסום השינוי/התיקון באתר ויחול על כל האתרים ועל כל פעולות או מחדלים שהתרחשו אחרי כניסתו של השינוי/תיקון לתוקף.

 

  • הנך מוותר בזאת על כל דרישה לקבל הודעה אישית על כל שינוי או תיקון כנ"ל.
  • המשך שימושך באתרים אחרי פרסום של שינויים או תיקונים מאשר את הסכמתך לשינויים או תיקונים אלו.
  • לכן, עליך להתעדכן מפעם לפעם בתנאי השימוש על מנת להבין ולדעת את תנאי השימוש החלים עליך.
  • היה ואינך מסכים לתנאי השימוש החדשים/המתוקנים, הנך רשאי להפסיק להשתמש באתר ולהימנע משימוש בשירותי האתר.
    אם יש לך שאלות בקשר לשימוש בשירותי "החברה", באפשרותך ליצור קשר באמצעות טופס שירות הלקוחות במייל, או במס' הטלפון המופיעים באתר.

 

 

 

  1. המשלוחים הנשלחים במסגרת השירות צריכים לעמוד במגבלת הגודל והמשקל, כמפורט להלן:

החברה תפיץ משלוחים ללוקרים ו/או לחנויות בתנאי שיעמדו במידות המקסימליות:  30X 40X 40 ובמשקל של עד 01 ק"ג לחבילה.

     2.על החבילה להיאסף מהלוקר או מהחנות  (המוגדרות "נקודות שירות") אליו המשלוח נשלח בפרק הזמן שהוגדר באתר וממועד מסירת הודעת החברה על הגעת המשלוח לנקודת האיסוף.

ההודעה תישלח לאמצעי התקשורת  שיצוין ברישום לשירות ותיחשב שהתקבלה מעת שליחתה.

איסוף המשלוח מהלוקרים האלקטרוניים הוא עד 48 שעות

ומהחנויות עד 7 ימים, מרגע קבלת המסרון למכשיר הטלפון הנייד.

לתשומת הלב: זמני האיסוף מתעדכנים מעת לעת.

 

  1. "החברה" רשאית, לפי שיקול דעתה, לחייב אותך – בגין משלוחים החורגים ממגבלות הגודל והמשקל ו/או על המשלוחים שלא נאספו במועד – בדמי שירות נוספים; ואף במקרים ספציפיים לסרב להעביר משלוחים חריגים כאמור; לחייב אותך לקבל את המשלוח במקום השונה ממיקום נקודת השירות אליה המשלוח היה מתוכנן להגיע ו/או להחזיר על חשבונך את המשלוח לשולחו.
  2. דמי השירותים יכולים להשתנות מעת לעת, והם אינם ניתנים להשבה. המחיר המחייב  בשירות הינו המחיר לו הסכמת בהזמנת השירות.
  3. הנך נושא באחריות מלאה לנכונות הנתונים שתמסור ל"חברה" לצורך ביצוע תשלום דמי השירות ו-"החברה" רשאית להשתמש בנתונים אלה לצורך גביית התשלום.
  4. הנך מתחייב בזאת שהשימוש בשירותים ייעשה בהתאם לכל דין. הנך מתחייב להימנע מהזמנתן, שילוחן או מסירתן של חבילות שתכולתן אסורה על פי כל דין, לרבות על דרך של מסירתן לקטין או לאדם אחר שאינו מזמין השירות.
  5. אין להעביר מזון ,ציוד שביר ללא הגנה, כספים מכל סוג שהוא (המחאות, מזומנים, ניירות ערך, מסמכים סחירים וכדומה), חפצים יקרי ערך, כגון: תכשיטים, חפצי אומנות, נשק או כל חפץ או חומר המהווים סכנת בריאות או חיים, חפצים בעלי חיי מדף קצרים הדורשים תנאי הובלה מיוחדים, חיות, שתילים, צמחים וכדומה. יש להתייעץ עם נציג החברה להבהרות נוספות או לקבלת הרשאות ייעודיות.
  6. "החברה" אינה אחראית לנזק למשלוחים או לתכולתם.

החברה אינה אחראית לנזקי גניבה, נזקי טבע, מקרי ונדליזם ו/או כל אבדן או נזק אחר הדומה לו, ואחריותה מוגבלת למקרים של רשלנות חמורה מצידה.

  1. "החברה" אינה אחראית לתוכנם של אתרי האינטרנט שהקישורים אליהם מופיעים באתר "החברה".
  2. הנך מתחייב לעשות באתר "החברה" שימוש בהתאם לכל דין ולא לפעול להשיג באמצעות האתר כל מידע שאינו נוגע במישרין לשירות המסופק לך על ידי "החברה". כמו כן, הנך מתחייב למסור באמצעות האתר אך ורק נתונים נכונים ומדויקים, לרבות פרטיך האישיים.
  3. "החברה" רשאית לבטל בכל שלב, לפי שיקול דעתה הבלעדי, את התקשרותה עמך. מוסכם כי החברה לא תישא בכל אחריות כלפיך ו/או כלפי צד שלישי כלשהו לתוצאות ביטול ההסכם.
  4. הנך מתחייב לפי הדין לפצות את "החברה", נושאי המשרה שלה, עובדיה ו/או צדדים שלישיים המעורבים בעניין בגין כל נזק, הפסד ו/או עלות, לרבות שכר טרחת עו"ד, שיוטלו עליהם בשל הפרה של הסכם זה על ידך ו/או שימוש לקוי מצדך ו/או מצד מי מטעמך בלוקר, באתר ו/או בשירות.
  5. כל פעילות שתעשה בשירות המוענק לך על ידי "החברה" נעשה עבורך בלבד, ואתה מוותר על הזכות לייצג כל אדם אחר, או לתבוע בשמו או בעבורו לרבות על דרך של תובענה ייצוגית.
  6. כל עילת תביעה כלפי "החברה" תתיישן כעבור שנה אחת, ממועד התגבשותה. הנך מוותר על הזכות להגיש תובענה כאמור בתום תקופה שתעלה על שנה ממועד שהתגבשה.
  7. זכויותיך ו/או חובותיך על פי הסכם זה אינם ניתנים להעברה, ואילו החברה רשאית להעביר את זכויותיה ו/או חובותיה מכוח הסכם זה לצד שלישי, לפי שיקול דעתה.
  8. מובהר כי כל הזכויות בידע, הקניין הרוחני והטכנולוגיה הנוגעים לשירות, ללוקרים ו/או לאתר ("הידע") שייכות לחברה. הנך מתחייב לא להעתיק, לא לפרסם, לא להעמיד לרשות הציבור, לא להפיץ, לא לשדר ולא לשכפל כל מידע הנוגע לידע ולא לעשות כל שימוש בלתי תקין אחר במידע זה.
  9. החברה, נושאי המשרה שלה, שלוחיה, ברי רשות שלה ו/או שותפיה אינם אחראים כלפיך ו/או כלפי צד שלישי כלשהו להתאים עצמם לתקן צפייה או רמת שירות השונה מזו המסופקת על ידה.
  10. במידה ותניה/ות מסוימת/ות מהסכם זה תימצא/נה על ידי ערכאה שיפוטית כבלתי אכיפה/ות, לא יהיה בכך כדי להשפיע על תוקפן של יתר תניות ההסכם.

 

ובשירות Box2Box:

 

  1. השירות  כרוך ברישום חד פעמי באתר "החברה" להלן  www.boxit.co.il

הרישום כולל; מילוי פרטים אישיים,  בחירת נקודת שירות להפקדת המשלוחים ופרטי אמצעי תשלום לחיוב, בגין שימוש בשירות.  

  1. הרישום אינו מותנה בהתחייבות לכמות מינימום של  משלוחים או לתקופת שימוש בשירות .
  2. מהות השירות – הפצת משלוחים מנקודת שירות אחת של Boxit לנקודת שירות אחרת של Boxit בהתבסס על פריסת נקודות השירות שברשות "החברה".
  3. ביצוע הפצת המשלוח ליעד כרוך בפעולת מסירת החבילה של הנרשם לנקודת השירות הייעודית שבחר.    
  4. להלן שלבי "פעולת מסירת משלוח":
  1. יש להפיק תעודת משלוח באתר
  2. יש להדפיס את התעודה
  3. יש לארוז את המוצר
  4. יש להדביק את התעודה על האריזה
  5. יש לגשת לנקודת השרות ולהפקיד את המשלוח

 

הפקדה בלוקר:

יש ללחוץ על אופציית החזרת משלוח

יש לסרוק את הברקוד הממוקם מתחת למסך המחשב

יש להכניס את המשלוח לתא שנפתח ולסוגרו בסיום

יש ללחוץ על כפתור "אישור החזרה" המופיע על המסך  

הפקדה בחנות:

יש לגשת נציג בחנות לשם הפקדת המשלוח

יש לוודא קבלת הודעה לאישור מסירת המשלוח

  1. מרגע יצירת תעודת המשלוח יבוצע חיוב בעלות

        של 18 ₪ + מע"מ עם החיוב תשלח חשבונית מס/קבלה  כדין, לדואר האלקטרוני של מבצע הפעולה ("הנרשם").

  1. המשלוחים יארזו על ידי השולח ובאחריותו.

       יש להקפיד על אריזה נכונה לפי הנהלים, המפורטים לעיל:

  • על המארז להיות מותאם לגודל המוצר/ התאמת המוצר לאריזה מונעת נזק בעת ההפצה
  • במידה והמארז גדול יותר מתכולתו יש לוודא שתכולת המארז מקובעת
  • מוצרים קשיחים יש לארוז בקרטון גלי
  • מוצרים שבירים/נוזליים יש להוסיף אריזה ועטיפה פנימית ב"ניילון פצפץ בועות.
  • גודל מינימלי למארז – מעטפה A4 למוצרים רכים או קופסא בגודל דומה.
  • גודל מקסימלי למארז 40*40*30
  • משקל מקסימלי לחבילה – עד  10 ק"ג
  • אין להצמיד שני מארזים באמצעות "סרט דביק" ולתייגם בתעודת משלוח אחת
  •  מקסימום כמות חבילות במסירה בודדת- עד 5 חבילות 
  • אין להעביר מוצרים יקרי ערך וללא תחליף
  • אין להעביר מזון, ציוד שביר, כספים מכל סוג שהוא (המחאות, מזומנים, ניירות ערך, מסמכים סחירים וכדומה), חפצים יקרי ערך כגון תכשיטים, חפצי אומנות וכדומה

 

 

  1. למשלוח תוצמד תעודת משלוח  ממוחשבת הכוללת את לוגו Boxit  ואת כל פרטי המשלוח/נמען כפי שדווחו/ שודרו ל  Boxit   (שם שולח/ספק, שם הנמען, כתובתו, מספר סלולרי, מספר     לוקר) וברקוד מספר שטר המטען
  2. כל אריזה חייבת בתעודת משלוח נפרדת עם מספר תעודה שונה
  3. יש להפקיד את המשלוח עד 24 שעות מרגע יצירת תעודת המשלוח

החברה תפיץ את המשלוח לנמען תוך 5 ימי עסקים ולאיזורים מרוחקים ואילת תוך 7 ימי עסקים. 

ללוקר יתבצעו 2 ניסיונות הפצה ולחנות הפצה אחת. חבילה שלא תיאסף בשני המקרים  – תוחזר למרכז המיון של Boxit ותינתן למוסר החבילה 3 אפשרויות:

    • א. לאסוף* אותה תוך 14 ימי עסקים, ממרכז המיון של Boxit – ללא עלות ובתיאום מראש.
    • ב. תישלח למוסר החבילה בחיוב של 35 ₪ לכתובת בית העסק.
    • ג. הפצה חוזרת לנקודת השירות בעלות של 20 ₪.

    * במידה והחבילה לא תיאסף מנקודת השירות או ממרכז המיון לאחר 14 ימי עסקים, תופעל האופציה השנייה באופן אוטומטי.

        מרגע הפקדתה ע"י נרשם השירות.

  1. עם הפצת החבילה לנקודת השירות הסופית, הנמען יקבל מסרון מ"החברה" אשר מבשר לו כי המשלוח עבורו זמין לאיסוף בנקודת  השירות של Boxit   בעמדת הלוקר האלקטרוני המשלוח ימתין 48 שעות פרט לסופי השבוע שם ימתין מיום שישי בבוקר ועד יום ראשון בשעה 22:00. בעמדות החנות ימתין המשלוח לאיסוף למשך שבעה ימים.הודעה על נזק / אובדן תתקבל עד 6 ימי עסקים  מזמן הפקדת המשלוח בנקודת המסירה אי עמידה – בתנאי זה יבטל את אחריותנו למקרה.החברה לא תהיה אחראית, בשום מקרה – לרבות במקרה של רשלנות מצדה – לנזקים שאינם נזקים ישירים בין אם נזק מיוחד ו/או כללי, נזק עקיף ו/או נזק משני העולה משימוש בשירות למשלוח עצמו. בכל מקרה גובה אחריות החברה בגין השירות מוגבל לסך של 200 ₪ או לערך עלות המשלוח, הנמוך מבינם.

*מועד עדכון 11.11.2019

  • אודות
  • שירות לקוחות
  • נקודות שירות
  • תנאי שימוש
  • info@boxit.co.il
כל הזכויות שמורות
התאם גודל גופן
ניגודיות
  • iframe failure page
  • iframe success page
  • New MyBoxit
  • בקרוב
  • הרשמה לשירות Box2Box
  • יצירת משלוח
  • מבצעים
  • עמוד הבית
  • פרטים אישיים
  • צור קשר- שירות לקוחות
  • שאלות נפוצות
  • שחזור סיסמה
  • שירות לקוחות
  • תודה
  • תודה – חברה
  • תודה שנרשמת
  • תנאי שימוש
  • Box2Box
  • חיפוש משלוחים
  • הטבה בלעדית לעובדי קבוצת